2020 nova arrivata mutandine body shaper seamless invisibili donne sexy butt lifter bragas control panza control slimming body shaper

Breve Descrizzione:

Un hip-up 3D in una sola parte, secondu a struttura di i fianchi umani, impugna i hip-ups in diverse manere attraversu e diverse parti di a ropa sottu. Materiale altamente elasticu, micca ristrettu, senza pressione, nè slip. I pantaloni anu una linea fina è fina, tensione stabile, è resistenza.


  • Prezzo FOB: US $ 0,5 - 9,999 / Pezzu
  • Quantità Min.Order: 100 Piece / Pieces
  • Abilità di Fornitura: 10000 Piece / Pieces per Mesu
  • Dettaglio produttu

    FAQ

    Tags Prodotto

    Product Discription

    111

     

    detail

    Dettagli rapidi
    Tipu di Produttu:
    Shapers, Shapers
    Gruppu d'età:
    Adulti
    Livellu di cuntrollu:
    Mediu
    Spessore:
    Standard
    Materiale:
    Spandex, Nylon, Nylon (90%) / spandex (10%)
    Tipu di Tissu:
    sita di ghiaccio
    Decorazione:
    Nisunu
    Tipu di Pruvvisione:
    Articuli In-Stock
    Quantità Disponibile:
    198800
    Shaper Type:
    Controlne Bragas
    Caratteristica:
    Traspirante, Eco-Amichevule, Plus Size, Quick Dry, Eco-Amichevule, Respirabile, Altro
    Locu d'origine:
    Zhejiang, Cina
    Nome di marca:
    YI YUN
    Numeru di Modellu:
    557
    Nome di produttu:
    Controlla di u tummy Shaper body slimming
    No n ° produttu:
    557
    Colori:
    pelle / neru
    Pagamentu:
    Assicuranza di u Cummerciu
    Dimensione:
    Plus dimensione
    MOQ:
    10pcs
    Imballaggio:
    Opp Bag

     

    Shaper di u corpu :

    Colle antiscivolo in cintura, u più novu disignu in cintura. Banda alta di cintura elastica, elastica meterial.Nun rolling, abbastanza longa per copre u vostru ventre inferiore è à pocu pressu detectable sottu a vostra robba.

    Supportu supplementu in u vostru spaziu addominale. U bodywear di forma alta cù forma di cintura più alta hè fatta in un pannellu d'alta forma di pannelli di furmazione elastica dà una cumpressione adattata à a cintura, cuntrullendu a to panza è affinchendu a cintura, super elasticità è morbida, senza sensazione di restrizione. conformate a vostra curva sexy di u corpu per mustrà a vostra fiducia.

    Butt Lifter:

    L'elevatore Slimming Butt hà un disignu intelligente, chì lascià una stanza per u toccu è a schiena liscia in modu efficace, ùn si comprime micca a maleta è darà una copertura completa à u butt.This lifter butt forping shorties panties, con disegni 3D-hips miglioranu u buttock Situazione cusciuta, vi aiuta à custruisce i fianchi di pesche, chì aiuta u to cullevule chì si aspetta grande è sbulicatu.

    Seamless Invisibile:

    Una cumminazione di 85 per centu di nylon è 15 percentu di spandex fa chì u cuntrollu di u corpu di forma di forma facili un pettu dolce nantu à a vostra pelle.

    Questa Lingerie Senza Cuciture per a donna hè un design seamless invisibile, Hè invisibile sottu ogni tipu di vestitu. pò esse purtatu in ogni vistitu chì vulete.

    Pudete vèstinu in 24 ore, chì hè delicatu, sexy è di moda, in quantu di luce è morbidu. 100% cotone gusset, sanu, transpirabile è còmode di purtassi.

    Inutile indettabile, ultra soft è cunfortu.

    Adatta per Qualchese Occasione:

    Perfetta per parechje occasioni è adatta per 4 stagioni. Hè cunsigliatu per l'usà in ogni ghjornu per club, matrimonio, appuntamentu, festa, travagliu, cosplay, uscita sociale, ballu, è in ogni locu chì ti piacerebbe mostra a vostra figura. In più, e mutandine di cuntrollu sò perfetti per un vestitu strettu o cunghjuntu in forma cum'è pantaloni, jeans, leggings o vestiti postu chì sò in cuncepimentu sanu sanu!

    Ch'ella sia una festa, un travagliu, una data, un ghjocu, un avvenimentu di ogni ghjornu o qualsiasi occasione induve vulete vede più sottile, sti pantaloni bianchi in cintura alta sò una scelta ottima. assicura chì sò cunfidenti è versatili in ogni vestitu.

    Enhancer Butt Lifter:

    Seamless lifter butt padded butt butties with hip pads we have specially upgrade pads and edge to evite revelating lines under collants, jeans, leggings or roses.Enhance your hips and forme your natural curve. Fendu a vostra zona di bum è buttox pare più grande è veramente ronda.

    Disignu Unicu:

    U Design Thong Sexy rinfrescenu l'area butoxica senza lascià e ligne brutte spiacevuli. A cuntrariu di a maiò parte di i tessuti in forma di alta cintura chì tendenu à spende, u Thong pussede un sistema di boning gentile è còmode chì mantene u vestitu in postu per guarantiscia chì avete a to panza cuntrullata è e curve in ogni momentu di u vestitu.

    Snug Meteriale:

    Materiale d'alta qualità, tessuto transpirable soft plush, ligerevule per esse purtatu cunfortu tuttu u ghjornu. Quandu avete a talla di a dimensione di un vestitu modellu adattatu à voi, usa u vostru vestitu cum'è a vostra guida. Hè impurtante di ricurdà chì a diminuzione di una dimensione hà da veramente causà più ingombrante è disconfort. Sè state attualmente trà taglia ricordate per taglià, mai taglia mai.

    A megliu scelta:

    U Shapewear funziona grande cù tuttu da cime attrezzate è vestiti da jeans slim cut. Completamente invisibili sottu i vestiti. Hè perfettu sè vo vulete affaccà a vostra figura di clessidra sottu un vestitu revelatore senza avè a preoccupata di u vostru vestitariu cavallu o u top roll down. Funziona dinò assai bè dopu a gravidanza per aiutà à furmà è slim u ventre. A forma cinturina alta cintura sexy di Shapewear hè una maglia furmata necessaria per dà curve in tutti i lochi adattati.

     

    Tipu di Produttu:
    Sollevatore di butt cù Shapewear Control Tummy
    Materiale: Nylon (90%) / spandex (10%)
    Culu: Pianu / Neru
    Dimensione: S / M / L / XL
    Caratteristica: Ecologicu, Hè transpirazione, Butt Lifter, Tummy Control, snug tuttu u ghjornu
    pesu: 0,15 g
    pacchettu esterno: Borse Opp (Un pacchettu per ogni paru di pantaloni) o scatula
    Serviziu: 1. 100% Prestazione di qualità garantita.
    2. Tutti i culori, dimensioni, disinni pò esse persunalizate per e vostre esigenze o campioni.
    3. Pudete uttene risposta in 24 ore.
    4. Pudemu cambià l'imballazione di u pruduttu secondu u vostru esigenza

    Dettagli produttu:
    Pesu: 70g.
    Colori: Negru è Beige
    Lavatu: Lavatu solu a manu cù acqua calda di sapone. (Ùn amparate micca a spugna imbottita duramente, in casu di danni). Mantene distante di u calore eccessivu.
    Serviziu dopu à vende:
    Sentite liberu di cuntattateci se avete qualchissia domanda.

    Semu una fabbrica professinale per a ropa per a donna è a forma di moda, cù 20 anni di sperienza in affari, a gestione onesta hè a nostra linea di fondu, per quessa avemu vultatu l'elogi di i nostri clienti per tutta a parolla.
    1

    8 7 6 5 4 3 2

    333

    OEM / ODM, u disignu persunalizatu sò benvenuti.

    00022

    UTB8jwl4lYnJXKJkSahGq6xhzFXao.jpg__看图王

    (HF_OJRX2G@T9FQ)TV$4J57

    8888

    888

    x1111


  • Precedente:
  • Avanti:

  • Prudutti Relativi