Deve avè per e donne wordrobe

展播图

Oghje maglie calzature hè luntanu da i vistimenti chì e nostre mamme avianu da usà. Oghji sò purtati è festighjati da parechje stelle è celebriti è sò un mustratu definitu per ogni armariu.Bè perchè? Perchè duvemu vestiti di moda?

 

Aspettu Overrall:

Ch'ella sia di forma festiva, casuale o d'usura corporativa, i vestiti di moda ponu trasfurmà l'aspettu generale è elevate a vostra fiducia. Ci hè una sacche di benefici per u vestitu modellatu perchè aiuta u contour di u corpu, in particulare quandu avete a prova di uttene u megliu aspettu prima di andà à certi avvenimenti impurtanti. D’altronde, aspittà bè hè sempre impurtante d’impressione in a sucetà. Hè un tipu di shapers per u corpu chì adatta i cosci, i fianchi, a cintura, è u bustu. Unu di i vantaghji più primarii di usare vestiti di forma hè di ottene una siluetta femminile. Cù u shaper ghjustu, pudete ottene a figura perfetta di clessitria cummincia à cumpressione u vestitu.

36

Fighjate più sottumessu
L'ultimu benefiziu di dresswear è a ragione più pupulare per ind'i un vestitu di forma hè un aspettu più slimmer. Ci sò vistimenti in forma per tutte e parte di u corpu chì aiutanu à apparisce più magre.

GI7A0817GI7A0802

Ditta di u Controlle di u corpu di a Tinta Firma:

Disegno antiscivolo di cola in cintura.Nun hè rullante, abbastanza longu per copre u ventre più bassu è appena detectable sottu i vostri robba.Estra di sustegnu in a vostra zona addominale. A forma di cintura alta di forma più nuda hè fatta in tela elastica alta di pannelli chì dà una cumpressione adatta à a cintura, cuntrullendu a tummia è affinchendu a cintura, super elasticità è morbida, senza sensazione di restraint.This corpu più forte agitarà a vostra curva di corpu sexy per mustrà a vostra fiducia.

GI7A0375GI7A0718

Butt Lifter:

L'elevatore Slimming Butt hà un disignu intelligente, chì lascià una stanza per u toccu è a schiena liscia in modu efficace, ùn si comprime micca a maleta è darà una copertura completa à u butt.This lifter butt forping shorties panties, con disegni 3D-hips miglioranu u buttock Situazione cusciuta, vi aiuta à custruisce i fianchi di pesche, chì aiuta u to cullevule chì si aspetta grande è sbulicatu.

Inserite ancu calzature imbottite in forma di rinfrescante. Pantalone imbottito senza soluzione di forza con 4 cuscinetti rimovibili per i maletti, avemu pads e bordi rialzati apposta per evità di rivelazione linee in collant, jeans, leggings o dress.Enhance your hip and shape your curves natural of the hips. Fendu a vostra zona di bum è buttox pare più grande è veramente ronda.

O51A1681_12

Prolapsi è benefici per età
Mentre avemu più in età, u nostru corpu sottumette à u prucessu di anziane. Questu hè abbastanza naturale. U vestitu per e donne aiuta à u corpu à guadagnà u sustegnu è impedisce u zumbatu, u pettu flat, u prolapso di pettu, a cintura di u sole, a schernu flat, l'appetite prominente, a gamba di turnip, a gamba ingombrante, è assai. D’altronde, e donne chì soffrenu di un prolapse di vejiga si ponu uttene benefiziu di cunfurmazioni postu chì furnisce un ligeru ascensore cù un supportu adattatu. A più bona parte, attraversu i tessuti innovatori, aiuta ancu assai in u muvimentu di perdita di pesu.

 

Perfettà a postura è i musculi addominali
Abbigliamento donna per e donne hà una elasticità tipica, è cusì, furnisce cumpressione è sustene a vostra schiena. Questu fa u vostru corpu drittu è fermu. Aiuta ancu in allevà u dolore in a zona lumbar è in zona lumbar. Queste migliurà significativamente a vostra postura di caminari è di seduta. Avà, a maiò parte di a ghjente pò pensà chì i vestiti di forma ponu esse purtati solu se u corpu hè cupartu di vestiti longu. Mà, ùn ci hè una tale regula, è cusì, pò ancu esse purtata sottu a retee. I mantelli sò perfetti per e donne chì volenu esse presentabile in u so vestitu di pre-gravidanza.

 

YIYUN CLOTHING(LOGO透明格式

 

 

 


Tempu di posta: 02-02-2020